Konferencer og Events

DR Koncerthuset kan blive rammen om dit næste erhvervsarrangement. Huset rummer alle former for erhvervsarrangementer – fra de helt store konferencer og summits, til de intime mødeaktiviteter.

Konferencer og Events

Eventkoordinator Nynne Andreasson
Telefon: 2854 6360
E-mail: lejkoncerthuset@dr.dk

DR Koncerthuset afvikler mange af de store konferencer, events og begivenheder i Danmark. Vi favner kapaciteter i et spænd fra 1800 gæster i Koncertsalen ned til 100 gæster i Studie 4 og alt imellem.

En række af landets største virksomheder og bureauer vælger hvert år DR Koncerthuset som rammen om deres event. Alt fra awards shows, årsmøder, gå-hjem-møder, live streaming- og multimediebegivenheder, til internationale konferencer over flere dage til de intime og stemningsfyldte møder og middage for udvalgte gæster. 

Vi er eksperter i vores eget hus og har derfor stor erfaring med at planlægge og afvikle skræddersyede events i alle størrelser. Vores koordinatorer står klar til at sparre og rådgive omkring de gode løsninger på dit event i vores hus.

Hvis produktionen allerede er på plads og det i højere grad drejer sig om at finde en spektakulær ramme til dit event, så står vi også klar til hjælpe.

Se et udvalg af de konferencer og events vi tidligere har afholdt nedenunder

Salsoversigter

Gå på opdagelse i DR Koncerthusets sale/studier. Klik ind på de enkelte studier og sale for at læse mere omkring mødepakker og muligheder.

Koncertsalen

Mødepakker og kapaciteter ifm. opsætninger i Koncertsalen.

500 -1250 gæster, eller 1800 gæster ved 360 grader brug af salen

Studie 1

Mødepakker og kapaciteter ifm. opsætninger i Studie 1.

Den store foyer til Koncertsalen med plads til 600 siddende gæster.

Studie 2

Mødepakker og kapaciteter ifm. opsætninger i Studie 2.

Med plads til 250 - 540 gæster

Studie 3

Mødepakker og kapaciteter ifm. opsætninger i Studie 3.

Med plads til 100 - 180 gæster

Studie 4

Mødepakker og kapaciteter ifm. opsætninger i Studie 4.

Med plads til 100 - 200 gæster

Salsoversigter

Koncertsalen

500 -1250 gæster
1800 gæster ved 360 grader brug af salen

Mødepakker
- Dagsmødepakke fra kr. 756,- eksklusiv moms pr. person
- Halvdagspakke fra kr. 600,- eksklusiv moms pr. person

Mødepakker i Koncertsalen

Studie 1

Bord-opstilling

Siddende ved langborde: 600

SPECIAL EVENTS

Studie 1 byder på mange muligheder for at lave unikke events. Alle tilbud på studie 1 skræddersyes og vi har derfor ikke mødepakker i Studie 1.

Størrelse: 1350 M2
Mål: 44 X 25 M

Mødepakker i Studie 1

Studie 2

250 - 540 gæster

MØDEPAKKER
- Dagsmødepakke fra kr. 940,- eksklusiv moms pr. person
- Halvdagspakke fra kr. 648,- eksklusiv moms pr. person

Biograf-Opstilling
- Siddende mod scene: 540

Mødepakker i Studie 2

Studie 3

100 - 180 gæster

Mødepakker
- Dagsmødepakke fra kr. 796,- eksklusiv moms pr. person
- Halvdagspakke fra kr. 600,- eksklusiv moms pr. person

Biograf-opstilling
- Siddende mod scene: 180

Mødepakker i Studie 3

 

Studie 4

100 - 200 gæster

Mødepakker
- Dagsmødepakke fra kr. 796,- eksklusiv moms pr. person
- Halvdagspakke fra kr. 600,- eksklusiv moms pr. person

Biograf-Opstilling
- Siddende mod scene: 200

Mødepakker i Studie 4

Mødepakker

Information

Når du booker en mødepakke i DR Koncerthuset, får du et højt teknisk niveau, i unikke arkitektoniske og akustiske rammer. Huset er bygget og designet til det bedst mulige udgangspunkt for en stor oplevelse.

MØDEPAKKER INDEHOLDER:

  • Digitalprojektor samt lærred med mulighed for tilkobling af PC og Mac
  • Passende PA-anlæg og mikrofoner
  • Tekniker til hjælp med mikrofoner og tilslutning af computer
  • Åbent WIFI
  • For de store sale, Studie 2 og Koncertsalen, er der inkluderet fast AV tekniker, lydmand og lysmand, samt professionelt grafisk afviklingsudstyr

Catering Halvdagspakke

Kl. 09.00 - 13.00 eller 12.00 - 16.00 Økologisk kaffe og te ad libitum Let morgenmad // Eftermiddagspause med sødt og sundt Frokostbuffet med både kolde og varme retter Pris fra DKK 750 - ekskl. moms.

Catering dagspakke

Fra. kl 09.00 - 17.00 Økologisk kaffe og te ad libitum Let morgenmad Frokostbuffet med både kolde og varme retter Eftermiddagspause med sødt og sundt Pris fra DKK 995 - ekskl. moms.

Lej Koncerthuset

Kontakt

Nynne Schaltz Andreasson

Eventkoordinator

Nynne er Eventkoordinator for Møder, Konferencer og Events. Kontakt Nynne på lejkoncerthuset@dr.dk eller på telefon +45 28546360

Cathrine Glud

Projektleder

Cathrine er Projektleder for Møder, Konferencer og Events. Cathrine er på barsel frem til August 2025.

Gå på opdagelse